به گزارش خبرنگار ایرنا ، زلاتکو کرانچار عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از بازی در رشت اظهار کرد: هر دو تیم سپاهان و سپیدرود بازی بسیار خوبی را نمایش دادند اما این تیم سپیدرود بود که بهتر از فرصت ها استفاده کرد.
وی افزود: البته تیم ما بیشتر مالکیت توپ را داشت و حتی توانستیم موقعیت های گلزنی مناسبی را نیز ایجاد کنیم اما متاسفانه از این فرصت ها به جز یک بار، نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.
کرانچار بیان کرد: این مسئله نشان می دهد که تیم ما در زدن ضربات آخر و در گلزنی با مشکل مواجه است و به همین دلیل باید روی ضربات آخر، تمرینات بیشتری انجام دهیم.
سرمربی سپاهان اصفهان اضافه کرد: متاسفانه تاکنون نتوانستیم نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کنیم و این نتایج نه تنها برای هواداران ما بلکه برای کادرفنی و بازیکنان نیز بسیار سخت است.
کرانچار به طرفداران تیم سیپدرود رشت نیز اشاره و اضافه کرد: هواداران تیم سپیدرود با اشتیاق فراوان فقط تیم خود را تشویق کردند و به خوبی از تیم حمایت کردند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان عصر جمعه در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست داد.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.