شهرام حسین نژادی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان جدید آستارا به بخش خصوصی واگذار شده و با تامین هشت پزشک از ناحیه بخش خصوصی، شمار پزشکان این مرکز به 10 نفر افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: تا چندی پیش به علت حضور فقط 2 پزشک در مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان، این مرکز با مشکلات زیادی مواجه بود و مردم از این وضعیت گلایه و انتقاد داشتند.
حسین نژادی ادامه داد: برای ایجاد مرکز فوریت های پزشکی در بیمارستان قدیم آستارا و واگذاری آن به بخش خصوصی نیز برنامه ریزی و تلاش می شود و در صورت تحقق، سطح خدمات دولتی بهداشت و درمان در این شهرستان ارتقا خواهد یافت.
وی اظهار امیدواری کرد با رفع مشکلات مالی بیمارستان، نسبت به ماندگاری و خدمات رسانی کادر درمانی آن اطمینان حاصل شود.
بیمارستان 132 تختخوابی جدید آستارا با بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی در فروردین ماه امسال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید و برای ساخت و تجهیز آن 560 میلیارد ریال هزینه شده است.
وجود نقص های جزئی در ساختمان و سقف بیمارستان و کمبود پزشک و کادر درمانی به خصوص در مرکز فوریت های پزشکی آن، همواره مورد انتقاد مردم و مسئولان بوده است.
با توجه به اینکه آستارا علاوه بر جمعیت خود، همواره پذیرای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است، تامین امکانات بهداشتی و درمانی برای این شهرستان ضرورت دارد و مسئولان آستارا تحقق آن را پیگیری می کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور**انتشاردهنده:کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.