امین فتح العلومی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: در پایان دومین مرحله از طرح نظارت بر بازار شهرستان رودبار توسط کارشناسان اداره استاندارد در قالب طرح طاها ، تعداد 914 بطری انواع روغن زیتون فاقد علامت استاندارد جمع آوری شد.
وی اظهار کرد: اگرچه بازرسی های انجام شده با تمرکز بر کنترل روغن های زیتون موجود در بازار صورت گرفت، اما اقلام دیگری مانند چای، روغن کنجد ، نوشابه ، لوله و اتصالات پلی اتیلن و عایق رطوبتی غیراستاندارد نیز از بازار جمع آوری شد.
فتح العلومی این بازرسی ها را از 85 واحد صنفی در شهرهای رودبار ، منجیل ، لوشان و رستم آباد عنوان کرد و گفت: مصرف کنندگان برای اطمینان از صحت استاندارد بودن محصولات، کد 10 رقمی درج شده زیر علامت استاندارد را به شماره 10001517 پیامک کنند و یا برای ارائه شکایت های خود در رابطه با استاندارد محصولات و کالاها ، با شماره 1517 تماس بگیرند.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان قرار دارد و محصول زیتون آن، یکی از تولیدات شاخص این شهرستان و استان گیلان است. امروزه از زیتون، محصولات جانبی متعددی استحصال می شود که یکی از پرمصرف ترین آنها ، روغن زیتون است.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشاردهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.