به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین لطف اله عبدالهی عصر سه شنبه در جمع اعضای کمیته های قرآن، مساجد، انجمن ها، هیأت های مذهبی و کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی رضوانشهر گفت: برای پاسداشت ارزش های جامعه همه ما مکلف به حفظ انقلاب هستیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر ضمن اشاره به نقش رسانه ها و خبرنگاران در بیان واقعیت های انقلاب اسلامی افزود: رسانه ها از طریق برجسته کردن نیاز های توسعه ای چراغ راه را به مسئولین نشان می دهند، که سرآغاز بالندگی در جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی ضمن بیان واقعیت های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب پیامبر اسلام نیز یک انقلاب عام و برای رهایی بشریت از قید اسارت و بندگی بود که به تربیت انسان ها ختم می شد.
وی گفت: دین برای تربیت است و مساجد سنگری برای احیاء ارزش های جامعه می باشد که باید هدفمند اداره شوند تا بتواند هدایت امور جامعه را بر عهده بگیرد.
ایشان افزود: امروز دشمن از راه های مختلف به جنگ ما آمده و شبکه های اجتماعی بعنوان یک سلاحی است که ابتکار عمل آن را باید با مدیریت صحیح بدست بگیریم و اجازه ندهیم بیگانگان ما را تهدید کنند.
همچنین در این نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر ضمن بر شمردن برنامه های در دست اجرای کمیته های تحت مدیریت خود، اجرای برنامه های قرآنی را شاخص ترین برنامه های فرهنگی مذهبی بیان کرد و گفت: برگزاری محفل های قرآنی در این دهه در شهر و روستاهای شهرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام حمید ایلداری افزود: ایجاد زمینه برای رشد و تعالی ارکان مختلف نظام، بسط و تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب، حمایت و تقویت مشارکت های مردمی در برگزاری مراسم ها، پشتیبانی از فعالیت های سازمان های مردم نهاد و حمایت ویژه از برنامه های جدید بویژه در حوزه کودک و نوجوان از مهمترین رویکردهای آیین های دهه فجر امسال است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی**انتشاردهنده:کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.