معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای مهار این تعداد آتش سوزی در 24 ساعت گذشته، 115 آتش نشان به همراه 33 دستگاه خودروی اطفایی به محل های حادثه برای عملیات اطفا اعزام شدند.
شهرام مومنی خاطرنشان کرد: یک مورد آتش سوزی طبقه سوم واحد مسکونی در خیابان شهدا عصر روز گذشته به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی اعلام شد که 39 آتش نشان به همراه 13 دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در این ماموریت سه گروه از آتش نشانان نسبت به اطفا و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند، خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی یک نفر از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی جزئی شد و علت این آتش سوزی در دست بررسی است.
وی آتش سوزی مغازه صافکاری در شامگاه گذشته در بلوار امام علی(ع) را از دیگر موارد آتش سوزی در 24 ساعت گذشته عنوان و اضافه کرد: این حادثه به علت اتصال در سیستم سیم کشی سه راهی متصل به بخاری برقی بود که 26 آتش نشان به همراه هفت دستگاه خودروهای اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.
مومنی با اشاره به شدت شعله های آتش به واسطه وجود مواد قابل اشتعال همچون رنگ، روغن و... اظهار داشت: دو خودروی پرشیا و پراید مستقر در صافکاری نیز دچار سوختگی از ناحیه بدنه خودرو شدند که آتش نشانان به وسیله تجهیزات تخصصی نسبت به اطفا و پیشگیری از سرایت و گسترش آتش اقدام کردند.
وی با اشاره به یک مورد دیگر آتش سوزی در بلوار شهید افتخاری رشت و اعزام 50 آتش نشان به برای مهار آتش سوزی به محل حادثه در بامداد امروز یادآور شد: علت حادثه واژگونی بخاری برقی روشن در مجاورت فرش و مبل گزارش شده است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت بیان داشت: در این حادثه یک باب منزل مسکونی بطور کامل در آتش سوخت و به قسمتی از سقف سه باب منزل مسکونی و سه باب مغازه آسیب رسید.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیرو است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.