رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت گفت:وضعیت آسفالت و نوع پخش کردن آن اکنون در شهر رشت بسیار ضعیف است و زیرسازیها و قیرپاشی ها از استاندارد کافی برخوردار نبوده که این شرایط توهین به شهروندان است.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به حادثه تلخ سانچی اظهار داشت:این عزیزان برای توسعه اقتصاد مملکت جان خودشان را از دست داده اند که امیدواریم روحشان شاد باشد.

وی گفت:در خیلی از موارد در خصوص عدم اقدام بهنگام در تصمیم گیری شهردار متاسفانه خللی در برخی مباحث صورت می گیرد که مشکلاتی در پی دارد.
رسولی به کیفیت اجرای پروژه ها اشاره کرد و اذعان داشت:در سال ۹۲ در آسفالت سطح شهر شرایط نامساعدی داشتیم که سعی کردیم فرآیند و ساختاری معرفی کنیم که کیفیت آسفالت بهبود پیدا کند که متاسفانه باز هم به نتیجه راضی کننده ای نرسیدیم.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه اولین کشوری هستیم که در آسفالت از قیر استفاده کردیم افزود: وضعیت آسفالت و نوع پخش کردن آن اکنون در شهر رشت بسیار ضعیف است و زیرسازی‌ها و قیرپاشی‌ها از استاندارد کافی برخوردار نبوده که این شرایط توهین به شهروندان است.
رئیس کمیسیون عمران با ابراز تاسف به این موضوع بیان کرد:استفاده از ساختارهای غیر فنی و بی توجهی به تصمیمات شورا امری بسیار ناراحت کننده است که باید توجه بیشتری به آن شود و بنده بر اساس قانون شورا در این خصوص تذکر می دهم.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه شهردار در شناختن کارشناسان بسیار ضعیف هستند و امیدوارم شهر ما بیشتر از این در این وضع آسیب نبیند.
رسولی ادامه داد:جای تاسف دارد اگر زمانی ایراد فنی به یک کار گرفته می شود که دقیقا شهردار باید پاسخگو باشد ،گردن باند بازیها بیندازیم.
وی تصریح کرد :باند باز کسی است که زن و شوهر‌ها و مدیران بی کفایت را وارد شهرداری می‌کند که خود بنده هم از این موضوع شاکی هستم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.