به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رسولی شامگاه دوشنبه در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت در نطق پیش از دستور جلسه با تاکید بر این مطلب که کیفیت اجرای پروژه ها حائز اهمیت است، افزود: در طول چند ماه گذشته با یک فاجعه در بخش آسفالت و روکش معابر مواجه هستیم.
وی با بیان این که نظارت بر اجرای روکش آسفالت بایستی مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: قیر پاشی و زیرسازی در زیر آسفالت نداریم و دلایل این موارد کم کاری در نظارت است.
رییس کمیسیون عمران و توسعه شواری اسلامی رشت این شرایط را توهین به شعور شهروندان این کلانشهرعنوان و تصریح کرد: ما با این اقدام در واقع منابعی که به قول شهردار رشت با ناخن به دست می آوریم با بیل دور می ریزیم.
وی با تاکید بر این که کلانشهر رشت نباید بیش از این با این نابخردی ها آسیب ببیند، افزود: شهرداری دارای کارشناسان باتجربه ای در بخش عمران است که شهردار در شناخت این افراد دچار مشکل است.
رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه با بیان این که شهردار بایستی در تصمیم گیری ها قاطعیت داشته باشد، اظهار کرد: شهردار بایستی نسبت به همه موارد مربوط به حوزه مدیریت شهری حساسیت داشته باشد.
امیرحسین علوی بیان داشت: حفظ منافع شهر و پرسنل خدمتگزار شهرداری وظیفه ماست اما در برخی موارد خواسته یا ناخواسته بی تدبیری صورت می گیرد.
فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با بیان این که زمان آزمون و خطا گذشته، خاطر نشان کرد: شهردار بایستی پاسخگوی انتظارات مردم در مواردی از جمله بحران برف باشد.
احمد رمضانپور نرگسی نیز با تاکید بر این که برای احداث زباله سوز بایستی اقدام جدی انجام گیرد، اظهار کرد: حتما بایستی حادثه دیگری اتفاق بیفتد تا ما کاری انجام دهیم؟
وی بیان داشت: در رابطه با تفریغ بودجه سال های گذشته شهرداری کلانشهر رشت بایستی شفاف سازی انجام گیرد و تکلیف مطالبات شهرداری از دستگاه های مختلف هر چه سریعتر مشص شود.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت در آغاز نطق های پیش از دستور جلسه درگذشت شهادت گونه دریانوردان، مهندسان و خدمه کشتی نفت کش سانچی را تسلیت گفتند.
در بخش دوم بیست و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت، اعضای شورا با فرمانده سپاه قدس استان گیلان نشستی داشتند که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
قرار بر این بود که با برگزاری ادامه جلسه به صورت غیرعلنی مسعود نصرتی شهردار نیز در صحن شورا برای پاسخگویی به اعضای شورا در بخش های مختلف حوزه مدیریت شهری حضور یابد.
کلانشهر رشت هم اکنون با پنج منطقه شهرداری، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی**انتشار دهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.