رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌رشت گفت: نمایش «یک زندگی بهتر» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور از ٢٧ تا ٢٩ دی‌ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن‌پور از اجرای نمایش «یک زندگی بهتر» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌رشت از تاریخ ٢٧ تا ٢٩ دی‌ماه ٩٦ ساعت ١٨ و ٢٠ شب در محل سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر افزود: «یک زندگی بهتر»، نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با موضوع اجتماعی و همچنین اثر برگزیده برنده جایزه طراحی صحنه، طراحی موسیقی، نمایشنامه نویسی و کارگردانی از جشنواره سی و سوم تئاتر بین المللی فجر است.

به گفته وی؛ هنرمندان مطرحی همچون خسرو شهراز، شمسی صادقی، سامان دارابی، سارا رسول زاده و مجید نوروزی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

حسن‌پور ادامه داد: محمدامیر یار احمدی (دراماتورژ)، مرتضی یکرنگ و احسان خوش‌سیرت (مجری طرح)، بهزاد جاودان فر (طراح حرکت)، سعید حسنلو (طراح صحنه)، پریدخت عابدین نژاد (طراح لباس)، احمد نگهبان (طراح گریم)، آرش عزیزی (طراح موسیقی) و رضا خضرایی (طراح نور) دیگر عوامل این نمایش را تشکیل می دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان اظهار کرد: علاقه مندان می توانند بلیط این نمایش را به صورت آنلاین از سایت www.haftsaz.com خریداری کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۴۳۹۰۴۷تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.