به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام انتشار فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند با عنوان « رویش» در لاهیجان، افزود: این برنامه با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری و با هدف تبلور و تجلی ایده های نو و خلاقانه بانوان، نشان دادن جایگاه بانوان در عرصه هنری و توسعه و حضور بانوان در گستره های اجتماعی برگزار می شود.

وی در خصوص شرایط و مقررات این فراخوان گفت: شرکت برای تمام بانوان هنرمند در هر منطقه از استان گیلان آزاد است و تمامی آثار هنگام تحویل باید در قطع ٥٠ در ٧٠ و در قاب باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ادامه داد: آثار رسیده توسط هیات انتخاب بررسی و آثار برگزیده به نمایشگاه راه پیدا می کنند و به تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت و هدیه تعلق خواهد گرفت.

نادری تاکید بر رعایت شئونات اسلامی در آثار ارسالی، اظهار داشت: آثار به هیچ عنوان نباید کپی باشد و برای خلق آثار استفاده از تمام تکنیک ها به جز سیاه قلم بلامانع است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه یادآور شد: نمایشگاه از تاریخ ١٩ الی ٢٤ اسفند در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا خواهد شد، بنابراین علاقمندان می توانند آثار خود را تا ١٠ اسفند به این اداره تحویل دهند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 836430
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.