به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به 12 روستای شهرستان لنگرود در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: برای گازرسانی به 12 روستای آتش سرا، کته خوربین، سنگتاش، لیاشور سرای استادولی، آغوزچال، حسین آباد، سرلیل، بلوردکان، کل چال، گاوکلی، اترود و مادیان گوابر در دهه فجر امسال بیش از 1.6 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: طبق تعاریف وزارت نفت، اگر بیش از 95 درصد سوخت شهرستانی از طریق گاز طبیعی تامین گردد، آن شهرستان به عنوان شهرستان سبز از لحاظ گازرسانی معرفی می وشود و لذا با گازرسانی به 12 روستای لنگرود در دهه مبارک فجر، این شهرستان با پوشش صد درصدی خانوارهای شهری و 96 درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز، به عنوان هشتمین شهرستان سبز در گیلان معرفی خواهد شد.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: برای تحقق این مهم در دهه فجر امسال بالغ بر 30 کیلومتر عملیات شبکه گذاری و بیش از 300 انشعاب گاز در این روستاها نصب شده است.

اکبر خاطرنشان کرد: این پایان کار نیست و عملیات گازرسانی به 12 روستای دیگر این شهرستان با بودجه ای بالغ بر 1.5 میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 834837
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.