شیرین سامی در مورد موضوع نمایش به ایرنا گفت : این مونولوگ به زندگی مردی می پردازد که دچار یأس فلسفی شده و به نوعی گرفتار بیماری روانی یا شیزوفرنی است و در طول نمایش در مورد کنکاش ها و نتایجی که حاصل عمر اوست با بیننده صحبت میکند ، در مورد روابطش با دوستان ، مادر پیرش و معشوقه اش که هیچگاه با آنها تفاهمی در بحث نداشته است .
وی افزود: نمایش داستان مردی را روایت می کند که همه عمر خود را صرف فهماندن خویش به دیگران نموده و علایق و دلبستگیهایش برایش بیمعنا شده اند. در جای جای نمایش سخنانی را از نویسندگان بزرگ نقل می کند که خود گویای این است که این مرد پر از چرایی های بی پاسخ است و همیشه درتلاش اینکه به خود یا اطرفیانش کمک کند .
بازیگران این نمایش عبارتند از جواد لاله دوست ، شیرین سامی ، مهدی پور غلامی ، امیر افشار نوع پرور ، دریا صید دوست.
عوامل دیگر صحنه متشکل است از عکس : ایمان طاهری، امیر محمد دشتوایی ، طراح صحنه : علیرضا شکورپور ،طراح لباس : شیرین سامی ، طراح و اجرای گریم : حسین قانع ،اجرای نور و موسیقی : نیکی سمیعی ،فیلمبردار و ساخت تیزر : سروش پوراسماعیل، هماهنگی سالن : آسیه عسگر پور و مبینا فدایی نژاد
شیرین سامی کارگردان نمایش پیش از این بعنوان بازیگر اجراهای موفق بسیاری داشته است .
این نمایش از روز شنبه 16 دی روی صحنه رفته و تا جمعه 22 دی ماه ساعت 18 عصر در مجتمع ارشاد بندرانزلی واقع در میدان مالا ، خیابان معلم برای مخاطبان اجرا می شود.
نیمی از درآمد حاصل از بلیط فروشی این نمایش صرف امور خیریه خواهد شد .
قیمت بلیت 10 هزار تومان و مکانهای تهیه بلیط بلیط نمایش سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی بندرانزلی ، و داروخانه شوکا واقع در میدان مالا ، خیابان معلم ، روبروی بلوار نماز ، بازارچه شهرداری شماره تماس برای رزرو بلیط 44432856 .
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.