مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تماس با 112 جمعیت هلال احمر گیلان در عصر روز گذشته (دوشنبه) برای درخواست امدادرسانی، یک تیم شش نفره از هلال احمر کجید املش به محل اعزام و نسبت به امدادرسانی شش نفر از سرنشنینان دو خودرو در منطقه کوهستانی این شهرستان اقدام کردند.
وی با بیان این که طرح زمستانه جمعیت هلال احمر از بیستم آذر و به مدت سه ماه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: طرح زمستانه این جمعیت در 14 پایگاه ثابت و پنج پایگاه موقت به اجرا درآمده و یک پایگاه تیم واکنش سریع نیز در این رابطه فعال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: در هر یک از پایگاه های هلال احمر استان در اجرای طرح زمستانه به صورت شبانه روز پنج نجاتگر برای ارایه خدمات احتمالی حضور دارند.
وی اظهار داشت: 100 دستگاه تجهیزات شامل آمبولانس ، ست نجات، خودروی کمک دار، خودروی پشتیبانی و یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این طرح فعال است.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای 16 تیم واکنش سریع پنج نفره ، یک تیم 15 نفره ، دو هزار و 290 نجاتگر و امدادگر و هفت هزار و 229 عضو جوان است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی
7286 /6030 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.