مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تاکید کرد: شناخت موانع جذب و گسترش سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی ، چشم انداز روشنی از عوامل مؤثر بر جذب و گسترش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ارائه می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت : یکی از مسیرهای اصلی تحقق حماسه اقتصادی از کانال شهرکهای صنعتی می گذرد و تقویت شهرکهای صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی و ارتقای تولید ملی خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت : توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری در بخش ها و فعالیت های مختلف اقتصادی است. بدون سرمایه گذاری در طرح های زیر بنایی و روبنایی نمی توان انتظار گسترش اشتغال، تولید و رفاه اقتصادی را داشت.

شهیدی عنوان کرد : ‌اگر موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم است باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : شهرک های صنعتی محلی ایده آل برای صنعتگران بوده و لازم است تا زیرساخت های مورد نیاز تامین شود تا صنعتگران بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی عنوان کرد: سعی خواهیم کرد انتظارات و مسایلی که از سوی صنعتگران مطرح می شود با اتکا به توانمندی های داخلی شرکت و منطبق با موقعیت های موجود آن رفع گردد.

شهیدی تاکید کرد: شناخت موانع جذب و گسترش سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی ، چشم انداز روشنی از عوامل مؤثر بر جذب و گسترش سرمایه گذاری داخلی و خارجی ارائه می کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط راه برون رفت از مشکلات بی‌شمار اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی است بیان داشت : تولید و اشتغال زمانی رونق می‌گیرد که روند سرمایه‌گذاری در این دسته از صنایع دنبال شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.