به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود نصرتی روز سه شنبه در مراسم روز رشت در سالن نیروی انتظامی رشت افزود: بایستی با اتحاد، رغبت سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این کلانشهر فزون تر کرده و سرعت صدور مجوزها در بخش های مختلف را افزایش دهیم.
وی با بیان پتانسیل های کلانشهر رشت برای سرمایه گذاری اظهار کرد: ما بایستی چتر حمایتی استان را برای سرمایه گذاران به وجود آوریم تا بدهکار آیندگان نباشیم.
وی با اشاره به نامگذاری 12 دی به نام روز رشت خاطر نشان کرد: روز رشت، روزی است که برای وفاق ملی در منطقه شمال ایران نامگذاری شده و امروز نیز ما برای تکرار این وفاق دور هم جمع شده ایم.
شهردار رشت بیان داشت: امروز روز جشن و شادی است و هم برای روز پرافتخار رشت جمع شده ایم بنابراین بایستی از این فرصت برای ساختن حال و آینده بهتر شهر استفاده کنیم.
وی با اشاره به این که کلانشهر رشت در بسیاری از موارد جزو اولین ها بوده، تصریح کرد: ما از نسل همان گذشتگان هستیم که دارای اولین ها بوده ایم و امروز نیز برای دستیابی به موفقیت های دیگر به اتحاد نیازمندیم.
وی با بیان این که اتحاد و همدلی خوبی بین شهرداری، شورای اسلامی ، نمایندگان و استاندار وجود دارد، خاطر نشان کرد: بایستی این فرصت را غنیمت بشماریم و برای پیشرفت و توسعه شهرمان تلاش کنیم.
محمدحسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این مراسم بیان داشت: روزی را که رشت به عنوان مرکز استان گیلان شد ، نباید فراموش کنیم.
وی اظهار داشت: رشت روزی مرکز معاملات تجاری منطقه شمال به ویژه نوغان و ابریشم محسوب می شد و دارای محله های زیبا بود .
وی بیان داشت: رشت با محله های زیبا شامل دباغیان، ساغریسازان، خمیران زاهدان، خواهر امام، صیقلان، استادسرا و محلات فراوان دیگری که ساکنان هر یک از این محلات با مشاغل مشخص به اشتغال رشت کمک می کردند.
عاقل منش با اشاره به نامگذاری 12 دی ماه به عنوان روز رشت از سوی شورای اسلامی اظهار کرد: پیام روز رشت، پیام همدلی و وفاق استانی است و این پیام را بایستی با صدای رسا و بلند به گوش همگان برسانیم.
امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این مراسم در سخنانی بیان داشت: امروز بیش از صحبت کردن بایستی به کار و تلاش برای توسعه و پیشرفت شهرمان بپردازیم.
وی اظهار داشت: انتخاب یک روز به نام روز رشت، هدفی جز رشد، توسعه و پیشرفت برای شهرمان نداشته و نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مردم کلانشهر رشت علیرغم اختلاف نظرها ، با میثاقی که بسته ایم برای پیشرفت شهرمان تلاش می کنیم و امروز به خلاقیت، تفکر نو در حوزه برنامه ریزی و عمل بیش از پیش نیازمندیم.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.