به گزارش خبرنگار ایرنا علی کریمی عصر دوشنبه در مراسم معارفه خود بعنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: تیم سپیدرود پس از دو سال، از لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود کرد که در این راستا حمایت تماشاگران بسیار حائز اهمیت بود.
وی ادامه داد: هدف اصلی ما حفظ سپیدرود در لیگ برتر است تا سال آینده، بتواند جایگاه مناسبی را در لیگ کسب کند البته امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور، به خواسته مالک باشگاه که کسب سهمیه جام باشگاه های آسیاست، دست یابیم.
علی کریمی گفت: انتظار ما این است که طرفداران همچنان از تیم حمایت کنند تا علاوه بر تثبیت جایگاه خود، هر هفته بتوانیم در جدول ارتقاء یابیم و برای این مهم، باید در بازی های خانگی مقابل حریفان، به برتری برسیم.
وی در خاتمه گفت: خوشحالم که به زادگاه پدری ام آمدم و امیدوارم که بتوانم خدمت کنم.
مالک باشگاه سپیدرود رشت نیز در این مراسم گفت: اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم که یکی از اهداف مهم ما ، کسب سهمیه جام باشگاه های آسیاست.
جواد تن زاده ادامه داد: پیمانی بسته ایم و با قدرت اقدام می کنیم؛ نگاه ما کمک ساختاری و ایجاد نظم و احترام به تمامی ارکان کادرفنی و ساختار باشگاه است.
وی با اشاره به انجام برنامه ریزی های لازم برای کسب نتایج مطلوب بیان کرد: بحث پرداخت های مالی را آغاز کرده و در این راستا ، بازیکنان مشکل مالی نخواهند داشت.
مالک باشگاه سپیدرود رشت در مورد انتخاب علی کریمی نیز گفت: گزینه هایی داشتیم که در نهایت علی کریمی که یکی از اسطوره های فوتبال ملی است را انتخاب کردیم چراکه دنبال کسی بودیم که در سطح ملی و بین المللی دارای شهرت باشد و در عین حال، شمالی و اسطوره هم باشد که علی کریمی تمامی این خصوصیات را دارد.
اوایل هفته جاری جواد تن زاده به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی و پروانه مالکیت این باشگاه به مدت دو سال به نام تن زاده صادر شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اینک در رقابت های لیگ برتر حضور حضور دارد و تا پایان هفته هفدهم این رقابت ها ، با کسب 15 امتیاز در مکان سیزدهم جدول 16 تیمی این مسابقات است.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.