محمود احمدی نژاد و محمدعلی ثابت قدم (رئیس جمهور پیشین کشورمان و شهردار برکنار شده رشت) که طی مدت حضورشان بر مسند قدرت به ترتیب کشور و شهر رشت را شخم زده و به انزوا و بن بست رساندند، این روزها همچنان در عرصه های خبری عرض اندام می کنند و ضمن پافشاری بر عملکرد و رفتارهای نامناسب خود در نقش اپوزیسیون به رییس جمهور، مسوولان، مدیران و... انتقاد می کنند و ...
در حالی که فقر اقتصادی کمر مردم و مملکت را خم و خرد کرده و فاصله طبقاتی و ایجاد شکاف عمیق بین فقیر و غنی بیشتر و بیشتر شده، به چالش کشیدن متولیان امر و آنهایی که در مصدر کار هستند، عذری بدتر از گناه برای احمدی نژاد است!
اگر بخواهیم از تظلم خواهی و مظلوم نمایی های احمدی نژاد که به قصد تشویش اذهان عمومی این روزها در فضای مجازی منعکس می شود، بگذریم و به مشکلات شهرمان رشت بپردازیم، رفتارهای احمدی نژادگونه ثابت قدم (شهردار برکنار شده رشت) که آن هم با فرافکنی در برخی سایت ها و کانال های تلگرامی همسو و از قبل ساپورت شده تحرکاتی دارد، اصلا قابل تحمل نمی باشد!
ثابت قدم که با اقدامات به ظاهر توسعه شهری، رشت را به قهقرا برده و با اجرای پروژه های شکست خورده بی آرتی و پیاده راه فرهنگی در محدوده ساختمان قدیمی شهرداری رشت نظم و هارمونی تردد شهری و ترافیک آن را به هم زد؛ به مصداق مثل معروف نادانی سنگی را در چاهی انداخت که صد عاقل هم نمی تواند آن را به در آورد، شباهت دارد و سوای آن هزینه ای که بر روی دست شهرداری رشت قرار داده و هم اکنون شهرداری بیش از 700 میلیارد تومان بدهی به بار آورده و اینکه حساب بلوکه شده شهرداری ناشی از عملکرد نامناسب وی است و در حالی که شهردار جدید رشت (دکتر نصرتی) و اعضای شورا با نظرات کارشناسانه و بررسی های میدانی و طرح سوال از مردم به این نتیجه رسیده اند که بی آرتی باید جمع آوری شده و پیاده راه فرهنگی نیز اصلاحاتی در آن صورت گیرد؛ ثابت قدم با بی ارزش قلمداد کردن نظرهای مردمی و کارشناسی شده همچنان به خود اجازه اظهارنظر می دهد و از طریق همان مجاری ای که قبلا عرض شد، اظهاراتی را بیان می کند که با هیچ منطقی سازگاری ندارد.
واقعا صد حیف از فضا و فرصتی که به او دادیم، از اعتمادی که اعضای شورای شهر، مردم و رسانه های استان در راستای حمایت از او انجام دادند!
امید است اعضای شورای شهر و شهردار فعلی رشت با درس گرفتن از گذشته و در راستای توسعه و ترقی شهر و شهروندان واقعاً صبور آن، گام های مفید و ارزشمندی بردارند تا رضایت خالق و مخلوق را به همراه داشته باشند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.