مدیرپخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته صدور حواله انبار نفت استان گیلان در آینده نزدیک به سامانه باربری بر خط راهداری استان متصل می شود .

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر عباسی بیان کرد: طرح اتصال مجوزهای حمل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به سامانه بر خط سازمان راهداری با هدف فراهم آوردن امکان کنترل و ردیابی فرآورده ها از مبادی بارگیری تا مقاصد وپیشگیری از توزیع خارج از شبکه و قاچاق فرآورده صورت می‌گیرد. 

وی اجرای آزمایشی طرح را از پانزده دی تا یکم بهمن بیان داشت و گفت : پس از این مدت اجرای عملیاتی طرح انجام خواهد شد . 

وی در تشریح نتایج اجرای طرح افزود : جلوگیری از فرار بارنامه ای ، جلوگیری از بارگیری کردن ناوگان حمل و نقل و رانندگان نامعتبر ، جلوگیری از ورود اطلاعات نامعتبر در بارنامه ، جلوگیری از حمل غیر مجاز فرآورده های نفتی و جلوگیری از صدور بارنامه برای فرآورده های نفتی یارانه ای بدون تائید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از نتایج اجرای طرح مذکور خواهد بود . 

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان همچنین گفت :این طرح از ۱۹ شهریور به صورت پایلوت در انبار نفت ری تهران آغاز و پس از اجرای موفق آن با تسری به مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از فازهای مختلف اجرایی شده و در حال اجراست و انبار نفت منطقه گیلان نیز از هفته آینده مشمول اجرای طرح خواهد بود . 

این مقام مسئول ، بارگیری فرآورده را منوط به اخذ بارنامه از شرکت های حمل و نقل مجاز سازمان راهداری دانست و گفت : براساس این طرح رانندگانی که نسبت به اخذ بارنامه اقدام نکنند مجاز به بارگیری مجدد نخواهند بود . 

وی همچنین افزود : به شرکت های حمل ونقل طرف قرارداد تاکیدشده است که نسبت به اطلاع رسانی به رانندگان برای تسریع جایگزینی کد ملی رانندگان به شماره گواهینامه ثبت شده در سیستم مکانیزه انبار اقدام نمایند چراکه پس از اجرای طرح آن دسته از رانندگان و ناوگانی که فاقد کارت هوشمند معتبر باشند قادر به اخذ حواله بارگیری از انبار نفت و بارنامه از سازمان راهداری نخواهند بود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.