به گزارش خبرنگار ایرنا ، دو تیم پرسپولیس رشت و فراز لاهیجان عصر دوشنبه در این دیدار از هفته هفدهم این رقابتها در رشت با نتیجه مساوی بدون گل به بازی خود پایان دادند .
در این مسابقه ، هر دو تیم نوجوانان پرسپولیس رشت و فراز لاهیجان که جزء صدرنشینان این مسابقات هستند ، یک بازی متعادل و پایاپای را نمایش و سرانجام به مساوی صفر بر صفر رضایت دادند.
همچنین در دیگر بازیهای انجام شده ، بازی تیمهای فوتبال نوجوانان فجر رضوانشهر و اتحاد آبکنار با نتیجه مساوی 2 بر 2 مساوی شد و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام با نتیجه سه بر 2 شهرداری فومن را مغلوب کرد.
در دیگر بازی های برگزار شده نیز ، تیم فوتبال نوجوانان شاهین انزلی با نتیجه 2 بر یک خزر لنگرود را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی نیز در دیداری حساس و برای کسب عنوان صدرنشینی با نتیجه 2 بر یک برابر شهرداری رشت به برتری رسید.
همچنین قرار بود تیمهای فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و کادوس ماسال به مصاف هم بروند که به دلیل کناره گیری کادوس ماسال ، این بازی برگزار نشد.
در جدول رده بندی این رقابتها ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با کسب 38 امتیاز صدرنشین است ، پرسپولیس رشت با کسب 35 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیمهای ملوان نوین انزلی و فراز لاهیجان نیز با کسب 34 امتیاز رتبه های بعدی را دارا هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.