به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم بسکتبال نوجوانان گیلان در سومین بازی از مرحله دوم این رقابتها روز جمعه در رشت به مصاف تیم اصفهان رفت و در نهایت با نتیجه 74 بر 65 حریف خود را شکست داد.
تیم بسکتبال نوجوانان گیلان که در دو بازی گذشته خود برابر حریفانش به برتری رسیده بود ، در این بازی نیز با برتری برابر حریف قدرتمندش در نهایت به پیروزی رسید.
تیم بسکتبال نوجوانان گیلان با برتری برابر اصفهان ،به سومین پیروزی متوالی خود در این رقابتها دست یافت و به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله سوم این مسابقات صعود کرد.
همچنین در دیگر بازی انجام شده از روز آخر این رقابتها ، تیمهای بسکتبال نوجوانان میناب و مریوان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم میناب در یک بازی برتر با نتیجه 87 بر 35 حریفش را مغلوب و به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله سوم لیگ نوجوانان کشور راه یافت.
گروه چهارم از مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور به مدت سه روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد‌.
در مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور ،16 تیم در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله سوم این رقابتها راه یافتند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.