مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: ذات صنعت دوره‌های رکود و رونق است و معضل رکود فعلی منحصر به یک کشور نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت : محصولی که باکیفیت بیشتری و قیمت مناسب‌تر عرضه می‌شود قدرت بیشتری برای ماندن در بازار و همچنین صادرات دارد.

احمد علی شهیدی به خصوصیت صنعت‌های موفق در بازار ازجمله به‌روز بودن فناوری اشاره کرد و گفت: یک صنعت نهایتاً باید تا 5 سال به رشد و بلوغ اقتصادی خود برسد.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به‌ضرورت ارتقای تکنولوژی محصولات واحدهای صنعتی تاکید داشت و خاطرنشان کرد: تکنولوژی امروزه رشد فراوانی داشته و نمی‌توان محصولی که نخستین تولید آن در 5 سال گذشته مربوط می‌شود همچنان تولید بشود و یک تولیدی باید در همان سال‌های اولیه علاوه بر اینکه سرمایه اصلی، سود خود را نیز برداشت کند و بر اساس نیاز بازار و بر مبنای زمان محصول خود را تولید کند.

شهیدی در ادامه مطلب افزود: درگذشته لامپ‌های رشته‌ای تولید می‌شدند اما اکنون هیچ‌کس از لامپ رشته‌ای استفاده نمی‌کند و درنتیجه سرمایه‌گذاران لامپ رشته‌ای باید صنایع خود را جمع و به تولید لامپ‌های کم‌مصرف و یا نمونه‌های دیگر مشغول شوند.

وی بابیان اینکه ذات صنعت دوره‌های رکود و رونق است و معضل رکود فعلی منحصر به یک کشور نیست، بیان داشت : نوع صنعت و چگونگی رقابت کردن آن در بازار از دیگر موارد بسیار مهم است و محصولی که باکیفیت بیشتری و قیمت مناسب‌تر عرضه می‌شود قدرت بیشتری برای ماندن در بازار و همچنین صادرات دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.