رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان این مسابقات در بروجرد ، هاشم بیابانی کشتی گیر فرنگی کار شایسته گیلانی در وزن 130 کیلوگرم با پیروزی بر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کشتی ناشنوایان کشور را تصاحب کرد.
کریم لیاقت جو افرود: همچنین مسعود زمان زاده کشتی گیر آزادکار گیلانی در وزن 70 کیلوگرم ، مدال نقره رقابت های قهرمانی ناشنوایان کشور را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: مازیار قوتی دیگر کشتی گیر شایسته حاضر در رقابت های ناشنوایان کشور در رشته فرنگی و در وزن 67 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.
رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان گیلان خاطرنشان کرد: در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشور یادواره شهدای منا ، 155 کشتی گیر از 21 استان در شهرستان بروجرد استان لرستان با هم رقابت کردند.
**
رییس هیات دوچرخه سواری گیلان در مقام خود ابقاء شد
به گزارش خبرنگار ایرنا ، انتخابات ریاست هیات دوچرخه سواری استان گیلان روز سه شنبه در رشت برگزار و سیدایمان دلیل حیرتی در سمت خود ابقاء شد.
در جریان این انتخابات در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت ، سیدایمان دلیل حیرتی با کسب 17 رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان این انتخابات گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر رشته دوچرخه سواری در گیلان رشد خوبی داشته و ورزشکاران این رشته مدال های مختلفی را کسب کرده اند.
مسعود رهنما افزود: امیدواریم روند رو به رشد رشته دوچرخه سواری در گیلان شتاب بیشتری یابد و ورزشکاران این رشه موفق به کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات برون مرزی به خصوص در مسابقات آسیایی شوند.
در انتخابات ریاست هیات دوچرخه سواری استان گیلان ، خسرو قنبری رئیس فدراسیون، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری این استان حضور داشتند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.