مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دو تیم در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور مقابل هم قرار می گیرند.
میثم محبوب افزود: این مسابقه ، عصر چهارشنبه هفته جاری 29 آذر ماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت با میزبانی تیم داماش گیلان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش در دیدار برابر تیم قدرتمند شاهین شهرداری بوشهر به برتری دست یابد تا صعودش به مرحله نهایی این مسابقات مسجل شود.
مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان بیان کرد: البته شاهین شهرداری بوشهر یکی از تیمهای خوب و قدرتمند لیگ دسته دوم بشمار می رود که هم اینک نیز ، در رتبه دوم جدول این مسابقات قرار دارد اما هدف بازیکنان و کادر فنی تیم داماش ، پیروزی و کسب سه امتیاز در دیدار برابر این تیم است.
محبوب خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان در تعطیلات حدود 40 روزه رقابتهای لیگ دسته دوم ، با صادق رضایی و کاظم رحمانی از تیم فوتبال قشقایی شیراز قرارداد بست و با قدرت مسابقات لیگ دسته دوم را ادامه خواهد داد.
تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با کسب 22 امتیاز در مکان دوم و داماش گیلان با کسب 20 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم با تیم های ‏شاهین شهرداری بوشهر، ترمه دستجردی یزد، کارون اروند خرمشهر ، فولاد نوین اهواز، استقلال آبی تهران، نیروزمینی تهران، زاگرس یاسوج، شموشک نوشهر، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه است.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏
در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه 6 تیمی به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار و در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.