معاون‌امور فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دارندگان بن تخفیف نمایشگاه کتاب گیلان تا ۵ دی می‌توانند در کتابفروشی‌های شهر رشت نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

به  گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان با اشاره به اجرای طرح پائیزه کتاب در استان، گفت: در این طرح، دوستداران کتاب می‌توانند کتب مورد نیاز خود را با ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

وی با بیان اینکه در طرح پائیزه ۱۵ کتابفروشی‌شهر رشت فعالیت می‌کنند، اذعان کرد: این طرح در ۶ کتابفروشی در برخی شهرهای استان نیز اجرا می شود.

ابراهیمیان ادامه داد: طرح پائیزه با شعار هر ورقش دفتری علاوه بر رشت در کتابفروشی‌های بوستان کتاب، خانه کتاب، شهر کتاب و فرهنگ گستر لاهیجان، خاوری و شهر کتاب در لنگرود و معلم بندر انزلی نیز در حال اجراست.

معاون امور فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در هفته گذشته تصریح کرد: دارندگان بن کارت این نمایشگاه از بانک شهر تا ۵ دی می توانند از کتابفروشی های طرح پائیزه در رشت نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

وی اذعان کرد: کتابفروشی های مهران، طاعتی، صفری، مژده، میلاد، پاتوق کتاب، رستگار، دیبا، کتابشهر ایران، شهر کتاب، فرازمند، سید هانی، کادوس، بدر و وارسته از کتابفروشی های پذیرنده بن خرید کتاب در شهر رشت هستند.

ابراهیمیان با بیان اینکه بیش از ۴۸ هزار و ۳۵۵ عنوان کتاب با تخفیف ۳۰ درصدی در نمایشگاه کتاب گیلان عرضه شد تاکیدکرد: این نمایشگاه با فروش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان پایان یافت که ۶۵۰ میلیون تومان آن به صورت بن تخفیف کتاب بوده است.

معاون امور فرهنگی و مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اذعان کرد: کتاب های عمومی این طرح با ۲۰درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با ۲۵ درصد تخفیف به دوستداران کتاب عرضه می‌شوند.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.