به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت عصر شنبه در جریان این مسابقه با نتیجه سه بر صفر برابر شهرداری تولمشهر به برتری دست یافت.
در جریان این دیدار به میزبانی سپیدرود در رشت ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود با تسلط کامل و با برتری در این دیدار ، همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه داد.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته هفدهم لیگ جوانان گیلان ، تیم فوتبال بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه یک بر صفر تیم ایرانمهر رشت را شکست داد و بازی تیمهای فوتبال جوانان شهرداری ماسال و شهدای نویر انزلی با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.
در دیگر بازی های انجام شده نیز ، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه یک بر صفر برابر نصر رشت به برتری رسید و تیم فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان با نتیجه 2 بر یک تیم شهرداری روسر را شکست داد.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت با کسب 37 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم بنادر و دریانوردی انزلی نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار دارد ، تیم شهدای نویر انزلی با کسب 33 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و تیم قصر لاهیجان نیز با کسب 32 امتیاز چهارم است.
در رقابتهای فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان ، 12 تیم در یک گروه به صوت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.