شهرام مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی در ساعت حدود 24 شب گذشته مبنی بر آتش سوزی یک خانه ویلایی، بلافاصله 11 دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به همراه 33 آتش نشان و پنج افسر ارشد آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه آتش سوزی در داخل اتاق خواب منزل مسکونی بود، خاطر نشان کرد: قبل از رسیدن آتش نشانان و با تلاش همسایگان تا حدودی از گسترش آتش جلوگیری شده بود.
وی با اشاره به اینکه آتش نشانان نسبت به مهار و اطفای کامل و پاک سازی محل حادثه اقدام کردند، اظهار کرد: علت این آتش سوزی، روشن گذاشتن شیء مشتعله در مجاورت اجسام قابل اشتعال شامل رختخواب، فرش و ... اعلام شد که با توجه به نبود صاحب خانه، موجب گسترش آتش سوزی شد.
وی با اشاره به مصدومیت افسر ارشد آتش نشانی رشت خاطر نشان کرد: به دلیل برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یکی از افسران ارشد اعزام شده به محل حادثه، وی دچار آسیب دیدگی و شکستگی از ناحیه سر و پا شده که توسط اورژانس 115 به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیرو است.
کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.