در راستای ارتقای امنیت فضای سایبری و تبادل امن اطلاعات، وب سایت شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به گواهینامه امنیتی SSL مجهز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، با توجه به اهمیت روز افزون امنیت در فضای سایبری و تهدیداتی که متوجه شرکت های دولتی می باشد، بکارگیری تمهیداتی که بتواند امنیت را در سطوح مختلف ارتقاء بخشد امری حیاتی و ضروری به نظر می رسد. با توجه به این مهم، با همت و تلاش کارکنان دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات درجهت رفع موانع و مشکلات موجود و طی مراحل متعدد پیچیده، وب سایت شرکت برق منطقه ای گیلان مجهز به گواهینامه امنیتی SSL شد.

 با تجهیز وب سایت شرکت برق گیلان  به گواهینامه امنیتی SSL ، از این پس وب سایت شرکت برق منطقه ای گیلان و تمامی زیرسایتهای آن از جمله پست الکترونیکی، به طور خودکار با پروتکل https  قابل دسترسی است.

 پروتکل SSL، یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تأمین ارتباطی امن بین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می یابد، محافظت می کند تا این داده ها به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند.

در بین 18 وب سایت شرکت های توانیر و زیر مجموعه آن، شرکت برق منطقه ای گیلان چهارمین شرکتی است که موفق به راه اندازی این پروتکل شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.