سرهنگ رسول عزیزی عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در محور اردبیل-آستارا، این محموله را از یک دستگاه خودروی نیسان کشف و ضبط و قاچاقچی 24 ساله آن را به محاکم قضایی معرفی کردند.
وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را حدود 300 میلیون ریال اعلام کرد و از تداوم مبارزه جدی با قاچاق کالا در آستارا خبر داد.

**تعامل مرزنشینان با مرزبانان آستارا قابل تقدیر است
فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: همکاری مستمر مرزنشینان با مرزبانان در برقراری امنیت مرزی این شهرستان قابل تقدیر است.
سرهنگ نوذر مرادی در دیدار کارکنان مرزبانی با امام جمعه آستارا در دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: امنیت، بستر توسعه جامعه است و مرزبانی و نیروهای مسلح در تحقق آن نقش حیاتی بر عهده دارند.
وی با اشاره به تحولات و ناامنی های برخی کشورهای منطقه، اظهار کرد: به واسطه تلاش شبانه نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه نیروهای مرزبانی، ایران از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز با اشاره به توطئه های دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی، اظهار کرد: درایت رهبری و تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از کیان اسلامی، دسیسه های بدخواهان را در نطفه خفه کرده است.
وی افزود: نیروهای مرزبانی، تابع ولایت و برای دفاع از مرزهای کشور آماده جانفشانی هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خشکی و 15 کیلومتر مرز آبی دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124/ 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.