به گزارش خبرنگار ایرنا ، سروش وظیفه شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات حقوقی تیم فوتبال شهرداری آستارا در ساختمان شورای شهر افزود: این تیم باید قانون‌مند شود تا شورای اسلامی در چهارچوب قانون از آن حمایت کند.
وی تیم فوتبال شهرداری آستارا را فاقد ردیف بودجه عنوان و خاطرنشان کرد: طبق اسناد شهرداری، پرداخت های قبلی به این تیم با عنوان هزینه‌های متفرقه و کمک به باشگاه بوده و در برخی موارد کمک‌های مالی شهرداری رد شده است و اگر ردیف بودجه تیم تامین شود، هزینه ها طبق قانون پرداخت خواهد شد.
منصور اشرفی سرپرست تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز در این نشست گفت: این تیم به عنوان نماینده فوتبال شهرستان آستارا در لیگ برتر استان گیلان با قرار گرفتن در صدر جدول، در آستانه صعود به لیگ دسته سوم کشور است و انتظار حمایت داریم.
وی بیان کرد: بازی های لیگ برتر استان گیلان دو ماه دیگر تمام خواهد شد و بهترین زمان بررسی وضعیت حقوقی و مالی تیم، بعد از آن مسابقات است و انتخاب هیات مدیره تیم را از شورای اسلامی خواستاریم.
وی ادامه داد: تعداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری 31 نفر است و باید وقت، تمرکز و انرژی آنها به بازی های آینده معطوف شود.
اشرفی اظهار کرد: میزان پرداخت ماهیانه شهرداری آستارا بابت حقوق و دستمزد بازیکنان و کادر فنی این تیم، 196 میلیون ریال و هزینه هر مسابقه داخلی هشت میلیون و هر مسابقه خارج از خانه 10 میلیون ریال است.
تیم فوتبال شهرداری آستارا تاکنون در رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان، 11 برد، سه مساوی و یک باخت داشته و با 36 امتیاز در صدر جدول ایستاده است.
شهر آستارا با حدود 51 هزار نفر جمعیت، مرکز شهرستان مرزی بندر آستاراست و در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.