به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 14 فردا (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان مس رفسنجان است.
تیم مس رفسنجان در هفته هفتم رقابت های جام آزادگان در روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه امسال میهمان تیم ملوان بندرانزلی بود اما به دلیل بارندگی شدید امکان برگزاری بازی وجود نداشت و به روز بعد موکول شد اما در روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه نیز به دلیل تداوم بارندگی و آبگرفتگی زمین مسابقه این بازی از سوی داور ، لغو و برگزاری آن منوط به تصمیم سازمان لیگ شد و از آن جایی که بازی های معوقه پس از برگزاری آخرین بازی نیم فصل انجام می شود تیم ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان فردا در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف یکدیگر می روند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان در فصل گذشته و در لیگ دسته یک فوتبال، 2 بار در بازی های رفت و برگشت در برابر هم صف آرایی کرده بودند که بازی دو تیم در شهر رفسنجان به نتیجه تساوی ختم شد و در بازی برگشت در ورزشگاه تختی انزلی ملوانان موفق شدند مس رفسنجان را شکست داده و یک پیروزی شیرین خانگی را به هوادارانشان تقدیم کنند.
امین جهان کهن تنها مصدوم ملوانان در این دیدار است و این بازی نیز مانند چند بازی گذشته تیم ملوان بندرانزلی پخش تلویزیونی ندارد.
تیم ملوان در 16 بازی گذشته خود 19 گل به ثمر رسانده و 15 گل نیز از حریفانش دریافت کرده و مس رفسنجان هم با همین تعداد بازی، 15 گل به ثمر رسانده و با دریافت 16 گل از حریفان تفاضل گل منفی یک دارد .
ملوانان با کسب 25 امتیاز از 16 بازی در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم مس رفسنجان با 19 امتیاز از همین تعداد بازی ، جایگاه دوازدهم جدول لیگ آزادگان را از آن خود کرده است.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در صورت پیروزی در بازی فردا و کسب سه امتیاز این دیدار با سه پله صعود در پایان نیم فصل ، جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ آزادگان را از آن خود می کند.
براساس اعلام سازمان هواشناسی دمای هوای شهر بندر انزلی در هنگام برگزاری این دیدار 13 درجه و میزان رطوبت 72 درصد است.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است و ملوان بندرانزلی پس از تاسیس در سال 1348 افتخارات بسیاری در فوتبال کشور برای مردم این شهر ساحلی به ارمغان آورده است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده:کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.