به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا روز سه شنبه در حاشیه این مسابقات گفت: این رقابت ها با همکاری گروه فنی مهندسی و باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه و با شرکت بیش از 100دانشجو در قالب 10 تیم با طراحی 10 سازه ماکارونی برگزار شد.
آزاد خلیلی موسوی افزود: در بخش سازه سنگین تیم های طراحان سازه آستارا، مقاومت و AC به ترتیب مقام های اول تا سوم، در بخش سازه راندمان (بهره وری) تیم های AC، سازه آستارا و فراتر از اندیشه مقام های اول تا سوم، در بخش سازه راندمان دانش آموزی تیم اندیشه و در بخش سازه معماری و پل تیم مقاومت، مقام های برتر را کسب کردند.
آرش فرج پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا سازه های ماکارونی را طرح آموزشی سودمندی برای گروه های عمرانی، فنی و مهندسی ذکر و اضافه کرد : دانشجویان از سازه ماکارونی به دلیل ارزان و در دسترس بودن، استفاده می کنند و در ساخت آن از تجهیزات نرم افزارهای رایانه ای بهره می برند.
وی افزود: آشنایی با نحوه ساخت یک سازه در مقیاس کوچک و رفع مشکلات آن، ایجاد روحیه همکاری و تعامل و مرور دروس مرتبط مثل مقاومت، تحلیل و بارگذاری مصالح از مزایای این رقابت هاست.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در سال 1366 تاسیس شده است و در حدود یکصد رشته مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آن، سه هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.