مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان آمادگی کامل این سازمان در تهیه و ساخت برنامه‌های مشارکتی و مورد علاقه طرفین با حضور کارشناسان ناظر مخابرات را اعلام داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، در دیدار رسول آموئی با مدیرکل‌صدا و سیمای مرکز گیلان مباحث مختلف در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ صحیح کاربرد تکنولوژی در زندگی اجتماعی و خانواده و همچنین ضرورت استفاده از تکنولوژی مدرن مانند فیبرنوری در ادارات، سازمان‌ها، منازل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آموئی با ابراز خرسندی از حضور حسن ظهیری و هیات همراه در مخابرات منطقه گیلان اظهار داشت: با طرح مباحث مورد علاقه طرفین و تفاهم در تهیه و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در آینده نزدیک، امیدواریم با همکاری سایر دست‌اندرکاران، رضایت‌مردم عزیزگیلان در انجام وظایف و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌دستگاه‌های خدمات‌رسان حاصل شود و عموم جامعه از مواهب و منفعت های تکنولوژی جدید بهره مند شوند.

حسن ظهیری نیز با تشکر از مدیریت مخابرات و اهتمام وی جهت انجام دیدار مجدد، آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز گیلان در تهیه و ساخت برنامه های مشارکتی و موردعلاقه طرفین با حضور کارشناسان ناظر مخابرات را اعلام داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.