شهردار منطقه یک شهرداری رشت ارباب رجوع را سرمایه های ارزشی کارکنان خواند و گفت: تکریم ارباب رجوع به عنوان مهم ترین اصل باید در سرلوحه کاری همه ما در شهرداری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ ناصر عطایی با تاکید بر آشنایی کامل با اهداف و نوع فعالیت شهرداری‌ها براساس سابقه کاری ۱۲ ساله خود اذعان داشت: مجموعه پرسنل شهرداری همچون اعضای یک خانواده هستند، لذا اگر نتوانیم به مسائل و مشکلات کاری پرسنل را حل کنیم به طور حتم شاهد تاثیر منفی در عملکرد آنان خواهیم بود.

شهردار منطقه یک شهرداری رشت روسا و کارکنان هر ناحیه را آبروی شهرداری دانست و افزود: توسعه پایدار در شهر محقق نخواهد شد مگر در سایه مشارکت و لازمه مشارکت اعتماد سازی است و این اعتمادسازی از ناحیه آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش نیروهای متخصص و کارآمد در توسعه شهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه مناطق سه گانه شهرداری منطقه یک دارای نیروهای متخصص زیادی است که این افراد با تکیه بر تخصص و تقویت حس مشارکت می‌توانند مشکلات و چالش های احتمالی در شهرداری را به سهولت مرتفع کند.

عطایی ارباب رجوع را سرمایه های ارزشی کارکنان خواند و گفت: تکریم ارباب رجوع به عنوان مهم ترین اصل باید در سرلوحه کاری همه ما در شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.