مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای رزمی گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان این رقابتها با عنوان گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در اصفهان ، تیم بانوان گیلان با اقتدار عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
میثم خرقه پوش افزود: در پایان این مسابقات دو روزه با حضور بانوان ورزشکار بسیجی 19 استان ، تیم بانوان سپاه قدس گیلان بالاتر از تیمهای آذربایجان غربی و تهران قرار گرفت و قهرمانی کشور را کسب کرد.
وی گفت: لاله سلحشور نایب رئیس هاپکیدوی GHF گیلان نیز به عنوان مربی ، تیم بانوان بسیجی رزمی کار گیلان در رقابتهای قهرمانی دفاع شخصی کشور را همراهی می کرد.
وی ادامه داد: دفاع شخصی یکی از کاربردی ترین رشته های ورزشی محسوب می شود که هر ساله این مسابقات برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران این رشته برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای رزمی گیلان بیان کرد: خوشبختانه استان گیلان نیز یکی از قطب های برتر این رشته رزمی در کشور است و ورزشکاران گیلانی در هر دو رده بانوان و آقایان یکی از قطب های برتر در کشور محسوب می شوند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های ورزش های رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.