معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح ساختمان شبکه و مرکز بهداشت سیاهکل با زیر بنای ۱۷۰۰ مترمربع و هزینه دومیلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، داودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح ساختمان شبکه و مرکز بهداشت سیاهکل با زیر بنای ۱۷۰۰ مترمربع و هزینه دومیلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: احداث مرکز خدمات جامع سلامت تازه آباد با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و هزینه۶۰۰ میلیون‌تومان، راه‌اندازی بخش‌های دیالیز و سی. سی. یو در بیمارستان غدیر سیاهکل و راه اندازی کیلنیک تخصصی ارتوپدی قلب داخلی زنان در بیمارستان غدیر و اصلاح بخش های رادیولوژی و دیالیز و لنژری و امحاء زباله و اتوانالایزر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دهه فجر امسال است.

معاون اجتماعی دانشگاه ضمن تشریح تجهیزات و خدمات مرکز شبانه روزی پیرکوه، تصریح کرد: پروژه درمان بستر دیلمان، نیاز به اعتبار تکمیلی برای تجمیع مرکز فوریت های پزشکی و خدمات مامایی مرکز خدمات سلامت دیلمان دارد که با تامین حداقل یک میلیارد تومان پروژه تجمیع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.