در نشست شورای مشورتی و سیاست گذاری سازمان های مردم نهاد در مجموعه شورای اسلامی رشت بر ضرورت استفاده و بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت،  رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در جمع نمایندگان سازمان های مردم نهاد رشت اظهار کرد: هدف شورا و شهرداری رشت از برگزاری چنین نشست هایی جانمایی صحیح افراد به منظور توسعه و ارتقای همه جانبه شهر رشت در یک چشم انداز مشخص می باشد.

سید امیر حسین علوی افزود: شورای اسلامی با هدف تسهیل گری و افزایش مشارکتهای مردمی تشکیل شد و از سازمان های مردم نهاد تقاضا داریم تا با دادن طرح و ایده های خود در خصوص مباحث و معضلات شهری با اعضای شورا در راستای رفع مشکلات مساعدت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم همه سازمانهای مردم نهاد در کنار شورا و شهرداری رشت جهت پیشبرد اهداف شهری قرار بگیرند تصریح کرد: در کنار دادن طرح و پیشنهاد توسط سازمانهای مردم نهاد به منظور توسعه همه جانبه رشت انتظار داریم چنانچه ایراداتی نیز وجود دارد به ما انتقال داده شود.

علوی بیان کرد: به عنوان رئیس شورای اسلامی و یکی از منتخبین مردم رشت از طرح های پیشنهادی، ایده ها و مشورت با سازمان های مردم نهاد استقبال میکنم و معتقدم در مباحث مختلف از جمله عمران، ترافیک ، بهداشت و..... نیازمند مشورت و همراهی آنان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: پیشنهاد می کنم با توجه به فرا رسیدن شب یلدا با ظرفیت خوبی که در مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان های مردم نهاد حامی کودک وجود دارد مراسمی برای کودکان نیازمند رشت برگزار کنیم و موجبات شادی این کودکان را فراهم نمائیم.

علوی در خاتمه با تقدیر از حضور اعضای سازمان های مردم نهاد در این نشست بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر اقدامات خوبی برای رشت رقم بزنیم.

در ادامه این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز اظهار کرد: امیدوارم چنین نشست هایی تداوم داشته باشد.

محمد حسن عاقل منش افزود: یقینا با بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد می توانیم اقدامات خوبی برای رشت رقم بزنیم.

در این مراسم حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود با هدف تعامل بیشتر با شورا و شهرداری رشت پرداختند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.