به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان خطاب به سرمداران آمریکا که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس انتخاب کردند اظهارداشت: این تصمیم آمریکا از روی ترس و درماندگی و از سر ناتوانی و بی آبرویی و شکست در منطقه گرفته شده است .
وی خاطرنشان کرد: ملت های منطقه از جمله ملت ایران امروز بیش از هر زمانی قدرت و توان دارند و ترامپ رییس جمهوری آمریکا باید بداند کور خوانده است و ملت های منطقه در مقابل این اقدام نابخردانه خواهند ایستاد.
خطیب جمعه لاهیجان تصریح کرد:امریکا و رژیم اشغالگر و همدستانشان در فلسطین جنایت کردند ، در یمن این همه خیانت کردند ، کودک کشتند ، زنان و مادران را از بین بردند و به زیرساخت های این کشور آسیب زدند و در سوریه و عراق شکست خوردند و در منطقه خاورمیانه آبرویی ندارند.
حجت الاسلام صدیق گفت: با اینکه آمریکا مدعی است که ابرقدرت جهان و بزرگترین قدرت دنیا است ولی رییس جمهور این کشور به اندازه یک فرد عادی نیز عقل و درایت ندارد و در یک اقدام نابخردانه بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی قرار می دهد .
وی در خطبه های این هفته همچنین با اشاره به مطالبات چایکاران افزود: مسوولان سازمان چای اعلام کردند قسمتی از بهای برگ سبز چایکاران را پرداخت کرده و قول داده اند تا یک هفته آینده همه آن را پرداخت نمایند که از مسوولان سازمان چای به خاطر توجه و از چایکاران به خاطر صبوری قدردانیم .
وی در بخش دیگری از سخنانش از افراد دارای متمکن مالی خواست به معلولان و نیازمندان در تهیه وسایل و امکاناتی نظیر ویلچر و پوشاک کمک کنند .
همزمان با سراسر کشور نمازگزاران جمعه لاهیجان نیز بعد از اقامه نماز در این شهر اقدام به راهپیمایی ضد رژیم آمریکایی و صهیونیستی کردند و از مسجد جامع تا میدان شهدای این شهر را با مشت های گره کرده و با شعارهای ضد آمریکایی و صهیونیستی پیمودند .
راهپیمایان لاهیجان این تصمیم رییس جمهور آمریکا را به شدت محکوم و نفرت خود را از این اقدام نابخردانه اعلام کردند.
خبرنگار: نظرپور**انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.