به گزارش خبرنگار ایرنا ، برانکو ایوانکویچ عصر چهارشنبه در مصاحبه پس از بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران اظهار کرد: سپیدرود با این بازی نشان داد که جایگاه فعلی آنان در جدول مناسب نیست.
وی افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و موقعیت های مناسبی نیز به دست آورد و توانست تیم ما را تحت فشار قرار دهد.
برانکو ادامه داد: البته تیم ما نیز خوب بازی کرد و به دلیل اینکه ما در زمین چمن مصنوعی بازی می کردیم ، توان خود را معطوف به 20 دقیقه پایانی بازی کردیم و خوشبختانه موفق شدیم از تک موقعیت خود سود ببریم و به گل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: خوشحالم که سرمربی تیمی هستم که در همه شهرهای ایران، طرفدار دارد و در رشت نیز طرفداران پرسپولیس ما را تنها نگذاشتند و از آنان تشکر می کنم.
برانکو به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هدف ما حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم که با پرسپولیس بتوانم قهرمانی آسیا را کسب کنم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر چهارشنبه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.