به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر بود.
ملوانان در این دیدار نیما میرزازاد ، مهیار زحمتکش ، مهدی کربلائی ، صائب محبی ، وحید حیدریه ، حسین قنبری ، حسین شنانی ، پوریا غلامی ، امین جهان کهن ، شهریار مقانلو و بابک مرادی را به سرمربیگری نادر دست نشان در اختیار داشتند و علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از حیدر مهدی خانی ، میلاد شیخی سلیمانی ، خیرالله ویسی آرا ، محمد باشی ، محمد حسین مهرآزما ، هادی ایمانی ، مصطفی ماهی ، سجاد قنواتی، رضا جباری ، مهدی عبدی و فرشید پاداش را به میدان رقابت با ملوانان فرستاد.
قضاوت این دیدار حساس بر عهده علی بای بود و میلاد قاسمی، مجتبی غریب و میثم پور کریمان او را در امر قضاوت یاری می کردند و صادق نوری نیز به عنوان ناظر میدان در این بازی حضور داشت.
در ابتدای بازی نادر دست نشان به همراه کادر فنی خود به سمت نیمکت تیم میهمان رفته و با دسته گل از آنان استقبال کرد.
بازیکنان دو تیم نیز در ابتدای بازی به خاطر درگذشت مرحوم جاوید جهانگیری پیشکسوت فوتبال گیلان با نثار شاخه گل بر روی تمثال آن مرحوم به وی ادای احترام کردند.
بازی در هوایی سرد و آفتابی در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز شد و در همان ابتدا در دقیقه هشتم بازی ارسال بلند توپ از سوی بازیکن شهرداری ماهشهر و با ضربه سر فرشید پاداش به راحتی وارد دروازه ملوان بندرانزلی شد تا گل زود هنگام این بازی به نام تیم میهمان ثبت شود .
در دقیقه 16 بازی شوت حسین قنبری بازیکن ملوان را دروازبان شهرداری ماهشهر دفع کرد و ضربه دقیقه نوزدهم فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر نیز از کنار دروازه ملوان به خارج از زمین رفت .
ملوانان حملات همه جانبه خود به سمت دروازه حریف را ادامه دادند و در دقیقه 21 بازی شوت پوریا پورغلامی با اندک فاصله ای از کنار دروازه شهرداری ماهشهر به بیرون رفت و ارسال بلند وحید حیدریه و ضربه سر محکم شهریار مقانلو را در دقیقه 30 بازی دروازبان تیم ماهشهری جمع کرد .
در دقیقه 38بازی نیز پاس وحید حیدریه از ملوان به هم تیمی اش بابک مرادی رسید و او نیز با یک سانتر کوتاه توپ را برای شهریار مقانلو ارسال و ضربه سر مقانلو با فاصله اندک از کنار دروازه تیم شهرداری ماهشهر به بیرون از زمین هدایت شد.
در دقیقه 43 بازی وحید حیدریه از روی ضربه ایستگاهی توانست با زیبایی دروازه شهرداری ماهشهر را گشوده و نتیجه بازی را در نیمه اول به تساوی بکشاند تا دو تیم با امتیاز برابر به رختکن بروند .
نیمه دوم بازی متفاوت تر از نیمه اول شروع شد و هر دوتیم در تلاش برای دستیابی به گل برتری بازی بودند اما داور بازی در دقیقه 47 با نشان دادن کارت زرد دوم به پوریا غلامی بازیکن تیم فوتبال ملوان وی را از زمین مسابقه اخراج کرد تا ملوانان 10 نفره به بازی ادامه دهند.
پس از اخراج بازیکن ملوان بندرانزلی اعتراضات به نحوه قضاوت داور میدان از سوی هواداران ملوان بندرانزلی بالاگرفت و علی بای داور این دیدار با سوت خود بازی را برای دقایقی متوقف کرد و با کادر فنی هر دو تیم و بازیکنان آن صحبت کرد .
ملوانان 10 نفره به بازی در برابر حریف ماهشهری خود ادامه دادند و در نهایت در دقیقه 67 بازی بار دیگر این وحید حیدریه بود که باز هم از روی ضربه ایستگاهی توانست گل دوم ملوان را به ثمر برساند .
در ادامه بازی و در دقیقه81 شوت بازیکن شهرداری ماهشهر با فاصله اندک از کنار دروازه ملوان به اوت رفت و ملوانان در دقیقه 83 با شوت حسین قنبری آن را پاسخ دادند و در ادامه بازی در دقیقه 90 نیز کاپیتان تیم شهرداری ماهشهر به دلیل خطای عمد و گرفتن کارت زرد دوم، با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد و در نهایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی توانست این بازی حساس را با نتیجه 2 بر یک پیروز شده و سه امتیاز شیرین خانگی را به دست آورد.

***حاشیه های بازی
دیدار ملوان بندرانزلی و شهرداری ماهشهر حاشیه های بسیاری در پی داشت که از یک سو قضاوت های بحث برانگیز داور میدان که موجبات اعتراض هر دوتیم را پدید آورد و از سوی دیگر پس از پایان بازی نیز کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر با هواداران ملوان بندرانزلی درگیری شدید لفظی پیدا کردند و عنوان می کردند که در بازی با ماهشهر جبران می کنند و هواداران ملوان اگر جرات دارند به ماهشهر بیایند.
همچنین بازیکن اخراجی تیم شهرداری ماهشهر نیز با پرتاب یک شیء به سمت هواداران ملوان باعث آسیب دیدگی یکی از هواداران و شکستگی سر این هوادار شد.
ملوانان در ادامه رقابت ها و در هفته هفدهم ساعت 14 روز شنبه 18 آذر میهمان تیم شهرداری تبریز هستند و تیم شهرداری ماهشهر نیز روز یکشنبه 19 آذرماه میزبان تیم گل گهر سیرجان است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.