به گزارش خبرنگار ایرنا حسین محمدیان غروب یکشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر ملوان بندرانزلی اظهار کرد: هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شدند اما تیم شهرداری ماهشهر توانست در دقایق ابتدایی بازی نخستین گل را وارد دروازه میزبان کند.
وی افزود: بازیکنان تیمم چند موقعیت گل را نیز از دست دادند اما مسائل مختلف باعث شد نتوانیم به گل دست یابیم .
محمدیان با اشاره به تاثیرگذاری حاشیه های سکوها بر روی تصمیمات داوری این دیدار تصریح کرد: حاشیه‌ها باعث شد تا داور تحت تاثیر قرارگرفته و نتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
وی درپاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درخصوص صحبت های کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر خطاب به تماشاگران گفت: کادر فنی هیچگاه نگفت که ما در ماهشهر تلافی می کنیم چراکه خوزستانی ها همواره به میهمان نوازی معروف و شهره هستند.
مربی تیم شهرداری ماهشهر خاطرنشان کرد: کادر فنی شهرداری ماهشهر هیچ‌گونه رفتار غیر اخلاقی در این دیدار نداشت و هیچ کس در بازی‌های این تیم، مورد کم‌لطفی قرار نمی‌گیرد.
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان عصر امروز میهمان ملوان بندرانزلی بود که در نهایت با نتیجه 2 بر یک از میزبان شکست خورد.
تیم شهرداری ماهشهر با کسب 16 امتیاز از 16 بازی در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و در ادامه رقابت های جام آزادگان، 19 آذرماه جاری میزبان گل گهر سیرجان است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشاردهنده:کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.