سرپرست هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم کاراته دختران کلوچه نادری لاهیجان نماینده گیلان در لیگ کاراته آینده سازان کشور ، چهار پیروزی برابر رقبای خود کسب کرد.
اسفندیار زیال افزود: در هفته سوم این رقابتها ، تیم کاراته دختران گیلان در سالن ورزشی کبکانیان تهران برابر تیمهای شهرداری سمنان ، رزم آوران سمنان ، باشگاه سکوتی و عقاب مقاومت به برتری رسید.
وی اظهار کرد: بر این اساس و در جریان این رقابتها ، تیم کاراته دختران کلوچه نادری لاهیجان گیلان با نتیجه مشابه 15 بر صفر برابر تیمهای رزم آوران ساری و باشگاه سکوتی به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: این تیم همچنین با نتبجه 11 بر 2 تیم کاراته دختران عقاب مقاومت را شکست داد و در برابر تیم شهرداری سمنان نیز با نتیجه 10 بر چهار به برتری دست یافت.
سرپرست هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: تیم کاراته دختران کلوچه نادری لاهیجان با کسب این چهار پیروزی ، در پایان هفته سوم رقابتهای لیگ آینده سازان کشور در صدر جدول گروه سوم این مسابقات قرار گرفت.
زیال یادآور شد: در رقابتهای کاراته لیگ آینده سازان دختر کشور ، 15 تیم در سه گروه به صورت متمرکز و دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.