مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گیلان‌گفت: امام زمان(عج) فرماندهی هستند که جامعه را مدیریت می‌کنند و پرچم آن در دستان نایب بر حق ایشان است و ما مسلمانان باید با فرمانبرداری از ولی فقیه و حرکت در مسیر انقلاب برای ظهور هرچه زودتر حضرتش آماده شویم.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین صفوی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان جمع نمازگزاران در حسینیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: قوه عقل و شعور در آدمی وجه تمایز او از دیگر موجودات زنده است و مومن واقعی کسی است که از این برتری ها در راه حق تعالی استفاده و زندگی خود را در دنیا و آخرت آباد کند.

وی با اشاره به نگاه جامع حضرت بقیه الله (عج) به عالم بشریت، بیان کرد: امام زمان (عج) فرماندهی هستند که جامعه را مدیریت می کنند و پرچم آن در دستان نایب بر حق ایشان است و ما مسلمانان باید با فرمانبرداری از ولی فقیه و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی برای ظهور هر چه زودتر حضرتش آماده شویم.

این مقام مسئول ، یادآور شد: مومن واقعی کسی است که امید به لقای پروردگار در وجودش موج زند و همیشه با یاد پروردگار و در حال ذکر خدا باشد چرا که مومنان باید دنباله رو حق و ولی فقیه باشد تا در دنیا وآخرت رستگار شوند و باید قلب خود را با خدای متعال دلگرم کنند و ارتباط خود را با اهل بیت (ع) تقویت بخشند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، تاکید کرد : دین اسلام به عنوان خاتم ادیان الهی ، خداوند را به عنوان تنها معبود یگانه به ما شناسانده است و مومنان خداجو را در مسیر درست هدایت می کند تا رستگار شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.