به گزارش روز دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رشت گفت: در راستای طرح مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ماموران انتظامی کلانتری 14 رشت موفق به شناسایی یک سارق لوازم خودرو در این شهرستان شدند.
سرهنگ رحیم شعبانی ادامه داد: ‌ماموران انتظامی، سارق لوازم داخل خودرو را که با یک دستگاه سواری پراید اقدام به سرقت از خودروها در شهرستان رشت می‌کرد، دستگیر و از این متهم، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی اسناد و مدارک کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس ، به هشت فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا نیز از دستگیری سارق 9 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو شهروندان، متهمی در خصوص ارتکاب 9 فقره سرقت شناسایی و پس از دستگیری، به سرقت ها اعتراف کرد.
سرهنگ عبدالعلی شعبانی ادامه داد: این متهم سابقه دار 23 ساله اهل و ساکن صومعه سراست و هفت سابقه کیفری سرقت در پرونده قضایی خود دارد.
وی افزود: همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان ، ماموران با بررسی سرنخ ها یک متهم 36 ساله را در این پرونده شناسایی و دستگیر کردند.
به گفته سرهنگ شعبانی، سارق دستگیر شده به سه فقره سرقت از منازل اعتراف کرد و پرونده او برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.