به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از این پایگاه خبری سرهنگ حمید محمدی نسب با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پس از اطلاع از صحت موضوع، با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده شدند.
وی افزود:پلیس پس از شناسایی متهم، خودروی او را در سطح شهرستان متوقف کرد و در بازرسی از این خودرو، 13 هزار و 500 لیتر مواد سوختی از نوع نفت سفید کشف و ضبط شد.
وی اظهارداشت: راننده این خودرو در بررسی فنی پلیس، مسئول یکی از جایگاه‌های سوخت شهرستان را به عنوان همدست معرفی کرد که آن متهم هم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
سرهنگ محمدی نسب با تاکید بر اینکه قاچاق سوخت، ضربات جبران ناپذیری به منابع ملی کشور وارد می کند از شهروندان خواست به محض مشاهده فعالیت قاچاقچیان، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود نیز از کشف 37 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو و یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید نیکوئی گفت: یک متهم 48 ساله در این خصوص دستگیر و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.
وی یادآورشد: ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان لنگرود حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید حامل سیگار مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو یک هزار و 550 بسته حاوی 31هزار نخ سیگار بدست آمد که در ادامه تحقیقات ماموران انتظامی در بازرسی از منزل مسکونی متهم نیز 330 بسته حاوی شش هزار و 600 نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.
خبرنگار: نظرپور
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.