رحیم حیدری غروب پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، ارزش اقتصادی کمک های ارسالی مردم این شهرستان را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال ذکر و اضافه کرد: سه کامیون از کمک های مردم این شهرستان توسط سپاه پاسداران، 2 کامیون توسط اصناف و بازاریان و سه کامیون نیز توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری و به مناطق زلزله زده غرب کشور فرستاده شده است.
حیدری یادآور شد: این کمک ها شامل پتو، چادر ، وسایل بهداشتی ، لوازم نوزادان ، لباس ، آب معدنی ، کنسروجات ، مواد غذایی ، شیرخشک ، موکت و ... بوده ضمن اینکه بسته هایی از اقلام مختلف پزشکی نیز تهیه و به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.
به گفته فرماندار آستانه اشرفیه، پیش از این نیز 430 دستگاه چادر و 430 تخته پتو به ارزش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق جمعیت هلال احمر این شهرستان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله ارسال شده است.
حیدری از مردم نوع دوست آستانه اشرفیه خواست کمک های خود به مناطق زلزله زده غرب کشور را در اختیار پایگاه های هلال احمر قرار دهند.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
زمین لرزه ای به بزرگی هفت و 2 دهم ریشتر حدود ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه جاری بخش هایی از شمال عراق را لرزاند و در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب، قصرشیرین ، جوانرود و ثلاث باباجانی خسارت های جانی و مالی بسیاری بر جا گذاشت .
خبرنگار:علیرضارنجکش**انتشاردهنده:کبیری
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.