اسفندیار ضیائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب از سوی کانون پرورش فکری استان گیلان و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجونان گشایش یافته است.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه فعالیت های کتاب محور کانون با موضوعات دینی، فلسفه و روانشناسی، زبان های خارجی، علوم عملی و نظری، ادبیات، فلسفه، تاریخ و جغرافیا و هنر برای بازدید کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان علاوه بر بازدید از این نمایشگاه، با فعالیت های کتاب محور کانون پرورش فکری نیز آشنا می شوند.
وی بیان داشت: اهدای کتاب به کتاب خانه های مدارس کم برخوردار، دیدار کودکان و نوجوانان با شاعران و نویسندگان برجسته کشور و استان، بازدید آنان از مراکز چاپ و انتشار کتاب و برگزاری جشن کتاب استانی، تقدیر از اعضای کتابخوان برتر استانی از دیگر برنامه ‌های هفته کتاب و کتاب خوانی است.
ضیائی اظهار کرد: ویژه برنامه ادبی (شوق حضور) با حضور اعضای ارشد و آفرینش‌ های ادبی کانون، برپایی کارگاه‌ های آموزشی فرهنگی هنری، با محوریت کارگاه صحافی کتاب، نقاشی،‌ سفالگری، نوشتن خلاق و داستان ‌نویس، کتاب‌ سازی، مسابقه و سرگرمی و نقد فیلم از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.
نمایشگاه فعالیت های کتاب محور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلات تا 30 آبان ماه برای بازدید دایر است.
بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان استان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون عضو هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.