جلسه معارفه سرپرست جدید اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه گیلان در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه معارفه سرپرست جدید اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه گیلان با حضور رسول آموئی مدیر منطقه، در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد.

 آموئی با حضور در جمع کارکنان و روسای ادارات حوزه مدیریت اداری و منابع انسانی، با تشریح وضعیت عملکردی مخابرات منطقه گیلان در طی 8 ماه گذشته، از اقدامات صورت گرفته ابراز رضایت کرد و نیروی انسانی را یکی از سرمایه های پایدار و مداوم مخابرات برشمرد.

وی در خصوص وضعیت مالی شرکت، با اشاره به تسویه 12 میلیارد تومانی اقساط بانکی گفت: مبالغ سنگینی از بانک ها، تسهیلات گرفته شده بود که برای بازنشستگان هزینه شده است.

 آموئی افزود:خوشبختانه تاکنون در پرداخت حقوق کارکنان ،مشکل جدی نداشتیم این در حالی است که در بعضی از استان ها ،حقوق پرسنل را هر 15 روز یکبار پرداخت می کنند یعنی امکان پرداخت حقوق بصورت یکپارچه برای آنها میسر نیست.

مدیر مخابرات گیلان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مخابرات افزود: تغییر، عامل ارتقاء و رشد است . باید تلاش کنیم در مقابل تغییر،کمترین آسیب را ببینیم ولی بدون تغییر، ادامه حیات مقدور نیست.
تغییرات مشکلات خودش را دارد ،ولی مخالفت در برابر آن،هیچ توجیهی ندارد.

وی ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران را در تمام سطوح بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارزیابی بهترین شاخص عملکرد است و در این مسیر می‌توان نیروهای جوان را استعدادیابی کرد و با آموزش صحیح و اصولی، آینده شرکت را تضمین کرد.

 آموئی با اشاره به اولویت قرار دادن در ساماندهی حوزه‌های نگهداری،توسعه،آموزش و نظام پیشنهادات افزود: مدیریت منابع انسانی باید به تمام امور شرکت حاکمیت داشته باشد.

آموئی در ادامه با معرفی توفیقی بعنوان سرپرست جدید مدیریت اداری و منابع انسانی ، وی را فردی متعهد ، پیگیر با پشتکار بسیار بالا و همسو معرفی کرد و اظهار امیدواری کرد: ساماندهی وضعیت نیروی انسانی در حوزه های نگهداری، شبکه، آموزش و برنامه‌ریزی به منظور اجرای صحیح نظام پیشنهادات در اولویت‌های کاری مدیریت جدید قرار گیرد.

وی همچنین از زحمات طیبه خدادادی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در ادامه توفیقی ضمن ابراز تشکر از اعتماد مدیریت منطقه گفت:همه امور در مدیریت منابع انسانی، بر این است که برای عموم همکاران آسایش و آرامش روانی ایجاد شود و اعتقاد دارم که منابع انسانی، حافظ منافع کارکنان است و همکاران نیز باید برای نیل به این هدف مهم، همراهی و همدلی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.