به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری رشت به خبرگزاری ایرنا، مسعود نصرتی در جلسه ستادی شهرداری این کلانشهر اظهار داشت: بایستی با تضمین امنیت سرمایه گذاری این باور را به وجود آوریم تا سرمایه گذار به شهر رشت ورود کند و این موضوع کار چندان سختی نیست و اگر نتوانیم این کار را به درستی انجام دهیم فرصت ها و جذابیت های خدادادی را نیز هدر داده ایم.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش اقتدار شهرداری کلانشهر رشت افزود: شهرداری با بدهی سنگین نمی تواند در زمینه جذب سرمایه گذار موفق شود، بلکه باید با کاهش بدهی ها، جلب اعتماد عمومی و افزایش اقتدار نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کند.
نصرتی با تاکید بر این که مدیران مناطق باید در چارچوب قانون هنرمندانه و خلاقانه تولید فکر و ایده داشته باشند تا منابع درآمدی جدیدی تعریف شود، خاطر نشان کرد: مدیران مناطق نباید منتظر باشند راهکارها ارائه شود تا کاری را انجام دهند.
شهردار کلانشهر رشت بیان داشت: تولید درآمد وظیفه اصلی شهرداری مناطق است تا خدمات نیز به درستی به شهروندان ارائه شود.
نصرتی با بیان این که تمام توانایی شهرداری باید در مناطق پنجگانه به نمایش گذاشته شود، اذعان کرد: اگر مدیران و معاونان مناطق توانمند نباشند و یا حقوق شهروندان رعایت نشود به مشکل بر می خوریم.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه شهرداری است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.