عباس آسایش روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این اعتبار برای بهسازی راه روستاهای مشند، شاغوله، کانرود، بهارستان، چملر، خانه های آسیاب و ویرمونی صرف خواهد شد.
وی ادامه داد: در این طرح تفصیلی نحوه استفاده از زمین های شهری، اولویت مناطق در بهسازی، نوسازی و توسعه، راه حل مشکلات توسعه شهرهای آستارا و لوندویل تعیین خواهد شد.
آستارا با 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
** صادرات یک راس اسب مسابقه، از آستارا به جمهوری آذربایجان
رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از صادرات یک راس اسب مسابقه به ارزش حدود هشت هزار دلار از مرز زمینی این کشور به جمهوری آذربایجان خبر داد.
بهرام پورضرب روز یکشنبه گفت: این اسب برای نخستین بار در سال جاری با رعایت شرایط قرنطینه، از شهرستان کرج با مجوز اداره کل دامپزشکی استان البرز و نظارت شبکه دامپزشکی آستارا صادر شد.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی، صدور موافقت نامه تجارت بین المللی، صدور برگ خروج خودرو، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند و رتبه اول تجارت چمدانی مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات مرزهای شمال کشور را دارد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالیانه نزدیک به 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از آن تردد می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.