مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گیلان گفت:٩٩ باب جایگاه CNG در استان وجود دارد که از این تعداد ٣٥ باب دو منظوره و CNG و ٦٤ باب تک منظوره CNG می باشد.

علی اصغر عباسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از رشت با اشاره به اینکه میزان مصرف سوخت CNG در استان  روزانه ٩٣٥ هزار متر مکعب می باشد اظهار داشت:٩٩ باب جایگاه CNG در استان وجود دارد که از این تعداد ٣٥ باب دو منظوره و CNG و ٦٤ باب تک منظوره CNG می باشد.

 مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان بیان داشت:٢١ میلیون و ١٤ هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شده و تا پایان سال هم به مقدار نیاز توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در ٦ ماه نخست سال جاری ٨٣٧ میلیون و ١٣٧ هزار لیتر فرآورده های نفتی در استان به بهره برداری رسیده است افزود:این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٤.٧١ درصد افزایش داشته است.

عباسی عنوان کرد:گیلان از نظر تعداد جایگاه های CNG در کل مناطق ٣٧ گانه کشور در رتبه ششم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گیلان در رابطه با کیفیت متفاوت گاز برخی از جایگاه ها در استان اذعان داشت:به دلیل تفاوت خطوط اصلی گاز(خط شرق-خط جنوب- خط مخلوط) کیفیت گاز ورودی CNG برخی از جایگاه ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 40 هزار و 400 خانوار در روستاها و مناطق  صعب‌العبور از نفت سفید استفاده می کنند خاطرنشان کرد:تا پایان سال،کالا برگ به تعداد کافی در روستاها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.