به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا، فرهاد دلق پوش در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان دز گیلان اظهار داشت: ارتقاء کیفیت، استفاده از فناوری های نوین در تولید و معرفی حرفه ای محصول به بازار و جامعه ، ضمن رصد کردن رقبای همطراز می تواند پایداری حضور در بازار را افزایش دهد.
وی اطلاع رسانی و تبلیغ را مهمترین عامل در جذب سهم بازار عنوان و تصریح کرد : مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نباید از ابزار تبلیغ و اطلاع رسانی غفلت کنند .
وی یادآور شد: برند های سرشناس بین المللی که با قدمت بیش از صد سال در جهان در حال فعالیت هستند به خوبی به قدرت تبلیغات و اطلاع رسانی واقف شده اند و همچنان در حال تبلیغات در بازارهای هدف با استفاده از تکنیک های جدید هستند.
دلق پوش با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ابزارهای مختلف برای افزایش سهم بازار داخلی و خارجی گفت: دستیابی به بازار و افزایش مزیت رقابت پذیری کار آسانی نیست و قبل از اینکه مشتری به سراغ محصول برود، عرضه کنندگان و تولید کنندگان باید بدون فرصت سوزی محصول خود را به بهترین شیوه به مشتری معرفی و عرضه نمایند.
وی به آیین نامه صدا و سیمای ملی به پخش رایگان تولیدات کارخانجات کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این دستورالعمل در راستای منویات مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ترویج محصولات ساخت ایران به تمامی مراکز صدا و سیمای کشور ابلاغ شده است.
دلق پوش ادامه داد: بر همین اساس واحدهای تولیدی می توانند با هماهنگی واحد روابط عمومی این سازمان امکان تبلیغ رایگان محصول خود را در رسانه ملی فراهم نمایند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بر ایجاد بینش صادراتی در جهت هدفمند کردن تولیدات صادرات محور تاکید و بیان کرد : باید به نقطه ای برسیم تا برآیند تمامی فعالیتهای ما در عرصه تولید و تجارت در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار کشورهای هدف و حضور حداکثری ما در بازارهای جهانی بویژه تجارت با کشورهای حوزه cis باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با ابزار رضایت از میزان استقبال واحدهای صنعتی و خدماتی استان گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی برای معرفی محصولات و ارتباط گیری با مشتریان و افزایش سهم بازار و فروش محصولات بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: هم اکنون از 77 واحد در این نمایشگاه 43 واحد از استان گیلان و 34 واحد از استانهای دیگر حضور دارند که نشانگر اشتیاق و توجه واحدهای گیلان به بحث نمایشگاه می باشد.
در این نمایشگاه محصولاتی نظیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی، انواع دربهای ضد سرقت، پی وی سی، شیرآلات بهداشتی ساختمان، تجهیزات آشپزخانه و حمام مدرن، هود و سینگ، سنگهای تزئینی، کامپوزیت، انواع تیرچه های صنعتی با سازهای سبک، کاشی و سرامیک در معرض دید علاقمندان به صنعت ساختمان قرار داده شده که تا 13 آبان آماده بازدید شهروندان است.
نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور واحد های تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان، خراسان رضوی ، یزد ، فارس ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، مازندران و اردبیل دهم آبان ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی گیلان گشایش یافت.
این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 بمدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان واقع در کیلومتر 4 جاده تهران دایر است.
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان رشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهرستان رشت با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل ستاد جذب سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مدیران سایر نهادهای مرتبط، بطور رسمی گشایش یافت.
دریافت خبر: سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.